Monday, December 9, 2013

Promosi Disember : Omega Guard


Tidak terlewat rasanya untuk KB mengumumkan promosi bulan Disember ini. Untuk makluman semua pembaca KB, bulan ini produk Omega Guard menjadi pilihan promosi kerana khasiatnya yang begitu mengujakan.


Dengan pembelian 6 Botol anda akan dapat tawaran berikut:

♥ Percuma 1 botol Omega Guard
♥ Keahlian seumur hidup Shaklee bersama KB
♥ Rebate tunai bernilai RM38.00 bermula 15 Januari 2014

Serta peluang berniaga dan menjana pendapatan yang lumayan.. Insyaallah dengan berbekalkan ilmu dibawah naungan team Just Do It!               

Serba sedikit keistimewaan Omega Guard   

Asid Dokosaheksonoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemuai dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.  

TAHUKAH ANDA?   



Jadi tunggu apa lagi? Jom borong Omega Guard beramai-ramai di KB. Banyak lagi kelebihan memilih produk Shaklee sebagai supplemen utama setiap hari.

Ops~ KB tahu ada yang tidak mampu untuk mengeluarkan belanja yang banyak... beli 6 botol sekaligus.. Jangan risau.. KB sedia membantu. 1 botol pun boleh.. Ikut kemampuan anda.. Berminat boleh SMS/Whatsapp KB di 012-9117006.. Harga istimewa menanti anda..
                   

No comments:

Post a Comment


ID Shaklee : 1080822 Name : Nadia Alisha SMS/Whatsapp : 0129117006